aselimmmmmmmm Bugün ilk kez kadın doğuma gittim 5 haftalık hamileyim belimde ve karımda agri vardı ultrasonda baktığında börbrek kumu var dedi bol su iç dedi şuan yapılacak bir şey yok dedi ama kortum bende yaşayan var mı