Fraublt-31111 Kızlar hamilelşkte asprin kullandınız mı doktor bana verdi bebeğe giden kan akışı biri dirençli güzel dedi diğeri az şuan yeterli ama bebek büyüdükçe yetmez dedi 32. Haftaya kadar kullan iyi gelir dedi bir aydır kullanıyorum 23. Haftadayım
glycnkrt Fraublt-31111 iki gebeliğimde de ecopirin kullandım 34 haftaya kadar. ilk hamilelikte artı oksapar iğne kullandım.
Smtpll anneoluyorummm103 coraspirini bırakınca herhangi bir sorun yaşadınız mı yani bebeğe giden kan akışında vs bir sorun oldu mu
anneoluyorummm103 Fraublt-31111 tüp bebek olduğu için iğneyle aspirin başlattılar fazla geldi sanırım genetik pıhtılaşmam olduğu içinde sadece iğneye devam ediyorum
anneoluyorummm103 Smtpll 26.haftadayım hiçbir problem olmadı şu ana kadar bebeğe giden kan akışı damarlar içinde iyi dedi detaylıda
gokceaytekin İlk gebeliğimde 5. Haftadan 34. Haftaya kadar coraspirin ve clexane iğne kullandım. Bir sorun olmadı oğlum 5 yaşında şu an. Bu gebeliğimde de aynı şekilde devam ediyorum.
cdss Fraublt-31111 bana da aynı sizin gibi dediler coraspirine başladık 32. Haftada bırakıp iğneyle devam edecekmişiz
annesininincitanesi Fraublt-31111 Ben de gebeliğimin başından beri önlem amaçlı coraspin kullanıyorum 34.haftadayız 2 hafta daha kullanıp 36’da bırakacağım 🙏🏻
rosee233 annesininincitanesi merhaba bana da daha önce düşüğüm olduğu için önlem amaçlı başlanacak kaçıncı hafta başladınız acaba ve dozu ve ismi neydi