Sabah doktor kontrolüm vardı. 36+5 deyim oğluşumun kafası 39 hafta ile uyumlu kilosu da maşallah 3800 🥹 doktorum daha öncesinden doğum zor olur şekliyle konuşuyordu. Bugün sorun yok güzelce doğurursun tarzı konuştu sende o potansiyel var diyor alttan muayene etti tabi bir kaç kere:)) 2. Doğumum olacak ilk oğlum 36+3 de 3500 doğmuştu.
Hareket ilişki hint yağı vs aslında doğum başlasın da istiyor doktorum tavsiyelerde geçen hafta bulunmuştu. Artır dedi hareketi vs.
Kafam karışık açıkçası arkadaşlar büyük kafalı toplu bebek doğuranlar ne düşünüyorsunuz