29+3 haftalık olduk birkaç gündür kasıklarıma ve pelvik bölgesine doğru çok fazla baskı ve ağrı hissediyorum özellikle ayaktayken daha fazla çok fazla yürüyemiyorum. Doktor muayene etti çocuk iyi ama kafasıyla rahim duvarına baskı yapıyormuş ve suyu suan iyi ama fazlalaşmaya meyilli gibi dikkat et dedi beslenmeye. Protein ağırlıklı makarna pirinç tatlı karbonhidrat tüketme dedi.. daha çok erken baskı olayını nasıl çözebilirim başka türlü sanki karnımda aşağı indi gibi üst taraf boş