Gbeyza1 yok canım bende lekeleme falan olmadı 4 eylül aşılama 10 eylül adet tarihimdi doktora sordum nasıl olacak bir hafta sonra regl olacağım dedim o da takvimin değişecek dedi yani aşılama gününden sonra 14. Gün adet tarihimmiş internnette de araştırdım bu şekilde hesaplama yapasak 18 eylül oluyor 3gün gecikmiş oluyorbrn aşılamanın 14. Günü erken gebelik testinde negatifi gördüm silik bile yokdu