Kizlar merhabalarr..Ben size yazmistimm 11 yumurtadan 6si donlenmisti..3.gun doktorum aradi 5i kalmis dedi..Pazertesi transfer olucak dedi..Transferden sonrasi ne yapmam lazim?Oğlum okullu onu almaya gide bilirmiyim?yoksa hep evde uzanili mi kalmam lazim?alismisim hareketliyiye