Ben kullandım 5 gün önce de doğum yaptım kızım sağlıklı çok şükür, tüm sağlık taramalarından geçti. Bu bilgiyi hamileyken ben de duyup doktoruma sormuştum her ilacın bir kullanım süresi vardır ben zamanı geldiğinde o durum olmasın diye ilacını keseceğim zaten doktoruna güven demişti. 20. Haftadan sonra değil 34. Haftadan sonra hala kullanılırsa o zaman kalp rahatsızlığı yapıyormuş bana 32. Haftada kesti, 32. Haftaya kadar her gün ecopirin 150mg kullandım. Size de zamanı geldiğinde kesecektir içiniz rahat olsun