brnaksyince Selmagkk bize hipp gaz ve kabızlık yapmıştı , sma comfort iyi geldi onunla devam ediyoruz. Denemeden bilemezsiniz aslında. Yeğenim de hipp kullanıyor ne gaz nede kabızlık oldu mesela.
Blueeberryy Selmagkk golden goat keci sutlu hipp keçi sütlü ikisinede bakabilirsin keci sutunun sindirimi daha kolay
Ayseguls_baby Blueeberryy canım keçi sütlüyü hastane çantasına koysak olur mu doğar doğmaz içebilir mi? Aralıkta doğum yapacağım 1 kutu mama yanımızda olsun diye düşünüyoruz hemen sütüm gelmezse
brnaksyince Selmagkk dr umuz da sindirimi kolay gazı olan bebekler için uygun diye belirtmişti inşallah iyi gelir 🙏🥰
Blueeberryy Ayseguls_baby evet canim icebilir ozel hastaneye gidiyosan orda getiriyolar mama bu arada ☺️
Ayseguls_baby Blueeberryy özeldeydim zeynep kamile geçtim canım miyomum var sezaryene çevrilirse kanama riskim var tam teşekküllü tercih etmem gerektiği söylendi 😊 devlet olduğu için mama yanımızda olsun diye düşündük ne olur ne olmaz diye ❤️
Blueeberryy Ayseguls_baby ayy istanbuldamiydin sende bende fatihteyim ☺️ iyi yapmışsın canım insallah sorunsuz gecer dogumun🤲🏻 yaninda olsun iyi düşünmüşsün 😍
Ayseguls_baby Blueeberryy aa öyle mi canım fatihte teyzem var 😍 doğma büyüme istanbulluyum bende ❤️ inşallah sağlıkla doğar canım dediğin gibi keçi sütlüye bakalım biz de hipp mi iyi golden mi hangisini önerirsin 🥰
Blueeberryy Ayseguls_baby bende ayni dogma buyume ☺️ ikisindende alip kullandim goldeni oneririm ama iki markada iyidir
aslhnkrts9 Selmagkk hipp hiç kullanmadık bilmiyorum o yzğden biz sma comfort kullandık bi dönem kızım aşırı gazlı ve kolik bi bebekti prematüre doğmasının da etkisi vardı bu mama sayesinde rahatladık