Doktor gebelik var diyemem dedi moralim bozuldu ya. Bu kadar küçük değerle öğrenen var mı. 4 gün sonrasına tekrar tahlil istedi. Reglin 2. Günü oluyor. İnşallah kimyasal falan olmaz yaa çok korkuyorum. Bir boş gebelik geçirdim onu da 1 gün gecikmeyle 39 ile öğrenmiştim. O zaman da iç açıcı konusmamisti doktor.