Damla2024_ Kızlar dün akşam 5 gibi nişanım geldi nst de sancı var ama açılmam yoktu hala sancılarda bir artış olmadı yani niye sancılarımı hissetmiyorum. Ne zaman gelicek
Daisyy000 Damla2024_ Nişanım geldikten 2 hafta sonra planlı sezaryen oldum. Ne sancı ne açılma hiçbir şey yoktu
Sitasya Damla2024_ ya benimde nişanım geldi 36 haftalikken 1 gün sonra 38 olcam ne sancı var ne bişey yalancı sancı bile yok böyle olup bi anda gelen var mı sezeryan dan çok korkuyorum
mrvsrcn Damla2024_ benim geçen perşembe akşam 9 gibi falan nişanım geldi 3 cm açıklığım vardı sancım yoktu gece 1 de sancılandım 4de oğlum kucağımdaydi çok şükür 🤲🏻🌸
ozlemikka Damla2024_ benim bugün nst de sancım çıkmadı ama akşamdan beri kasılmalarım sıklaştı nişan su gelmesi falan da yok. Yalancı mı gerçek mi anlamadım