Kızlar 15 hafta olacak ama karnım sanki tam çıkmadı gibi . Göbeğimin orası sertleşti ama yukarılara dogru çıkmadı sertlik normal mi . Kafam da çok soru var aslında ama buraya dönemedim şimdi … birde ne zaman hissederim ilk gebelık aslında ikinci ilki kürtajla sonlandı . Bide bugün göbegimib altı rahmıme dogru olan kısım adet sancısı gibi hafif agrı var normal mi