FatmaArsyrkl 29 haftalık gebeyim bebeğimin başı dönmüş yani baş aşağıda pozisyonunda haftama göre erken değil mi korktum erken doğum vs olaylarından bilmediğimden soruyorum bu arada herhangi bir sıkıntı teşkil ediyor mu yoksa olması gereken mi
Tugceaker FatmaArsyrkl normal canım benim oğlum 22 haftadan sonra hep baş gelişti 38+4 de doğum yaptım erken doğum riski değil canm korkma artık yavaş yavaş dönmesi gerekiyor az kalmış saten zamanına önemli olan kanala girmemesi
Aselimm2 FatmaArsyrkl suan tam olarak aynı durumu yaşıyorum. Birkaç gündür çok fazla baskı ve ağrım var malesed dikkat etmek gerekiyormuş beni nstye soktu doktorum allahtan sancı çıkmadı yoksa ona göre ilaç vermem gerekecek erken doğum riski için dedi. Dinleniyorum mecburen zaten ayakta çok fazla duramıyorum ağrım oluyor 🙄 benimkide rahim duvarına kafasını ittirip duruyormuş
annesininincitanesi FatmaArsyrkl Daha erken baş geliş pozisyona dönen bebekler var benimki de o haftalardan beri baş geliş pozisyonda endişelenmeyin dikkat edin sadece 🙏🏻✨
FatmaArsyrkl Aselimm2 aynı durumdayız sırf bu yüzden dün acile gittim ya alltan muayene etmek gerek dedi alttan muayene etti nts ye girdim her şey normaldi çok şükür ki ama çok baskı hissediyorum yani afedersiniz özel bölgemde hissediyorum resmen o baskı hissini o zaman dinlenmek mi gerek sürekli acaba doktor ne önerdi
Aselimm2 FatmaArsyrkl aynen bende öyle hissediyorum değişik bir gerginlik hissediyorum orda. Malesef akşam yatmadan 2 tane progestan at dedi fitil şeklinde. Nstde sancı olmadığı ekstra ilaç vermedi dinlenmen lazm kısa yürüyüşler dedi
Tugceaker FatmaArsyrkl yok canım önermedi 33 haftalıkken erken doğa bilir demişti ilişki falan yasaklamıştı sonra dinlene dinlene atlattım 36 haftadan sonrada bebeğin çok kilo alıyo ilişkiye gir doğumu başlatan tüm tuşlara bas dedi valla sonra 38+ 4 de normal doğumla 4 kilo 170 gr bebeğim doğdu 4 kiloya gelsin istemiyordu çünkü zor olcak diye