Kızlar 6+2deyiz kahverengi akıntım var. Doktor baktı herhangi bir sorun yok dedi progestan iğne ve fitil verdi 5 gündür kullanıyorum. Ama hala ara ara kahverengi akıntı şeklinde geliyor. Herhangi bir ağrım vs yok. Erken gebelik zamanlarında yaşayanlar oldu mu? Ne zaman kesildi akıntınız?