Bbgg Kızlar önceden yumurtasız karnım doymazdı şuan hamilelikte yiyemiyorum yani hiçbir türlü yiyemiyorum menemen vs yapıyorum yok yani masaya koyduğum zaman yumurtayı bırakın yemeyi o masaya oturamıyorum bile midem hiç almıyor , 16. Haftam biticek nasipse iyi beslenemediğimi düşünüyorum sosyal medyada hamiş annelerin kahvaltı tabaklarını vs görüyorum bi de kendime bakıyorum kuru kuru.. Vicdan azabı çekiyorum var mı benim gibi olan
Burcak61 Bbgg 32+2 deyim 3 gündür yumurtayı bende bırakın soyarken kusmazsam yerken kusuyorum bugün oğluma tavada kırıp yaptım oradan azıcık yemeye çalıştım yumurtadan aşırı tiksinmiş durumdayım bende
gmzkml Vitamin takviyesi alıyoruz zaten gebeliğin başından itibaren. Yumurtanın yerine koyabileceğin farklı alternatifler bulmaya çalış . Bende çok bıktım peynirli yumurta yapıyorum bu ara
balkaymakcat Bende her gün yumurta yiyen biriydim ama şimdi toplasan hamileliğim boyunca 10 kere yememişimdir 38+4 olduk takviyelerimi kullanıyorum bi sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar
Bbgg Burcak61 önemli bir besin diyorlar ama en başından beri hiçbir türlüsünü tüketemiyorum siz sona yaklaşmışsınız maşallah şuana kadar yediyseniz şifa olsun bebişe 🌸
Seymatrkay Bbgg kız o sosyal medya yalan dolan inanma. Anlık çekim onlar. Hamilelik süreci öyle el karında geçmiyor. Hepsi palavra. Şu süreci yaşaman çok normal. Ben de yağda yumurta yiyemiyorum. Hep haşlanmış yiyorum. Geçici bir süreç. Ne yiyebiliyorsan onu ye. Kendini zorlama.
begumm000 Ben de aynı durumdayım 14 haftalığım haftada 1 bile yiyemiyorum içinde yumurta olduğunu bildiğim pankek falan bile olsa masaya geldiği gibi istifra ediyorum vitamini başka şeylerden almaya çalışalım takviyelerimizi kullanalım hiç sıkma canını sosyal medyaya bakıp
Bbgg begumm000 valla napıcaz bilmiyorum eşim kendine pişiriyor uzaktan yumurtayı çırptığını gördüğümde bile çıkartıyorum yani hiçbir türlü mide kabul etmeyecek 😣 evet besleniyorlardır inşallah 🤲🏻
Catperson Bbgg hiç sıkma canını, doktoruna söyle ama bazı yiyeceklerden tiksinmeye başlayıp yiyemediğini, multivitamin yazabiliyorlar. Aylarca yumurta, peynir, tavuk, kıyma yiyemedim ben de. Kokulara karşı da aşırı hassaslaştım bir dönem mutfağa giremiyordum.
Bbgg Catperson kullandığım folik asitte var sanırım her şey ama doktoruma söyleyeyim bu durumu yazmanız iyi oldu teşekkür ederimm 🌸 yemek, insanlar ..her şey kokuyor her şey
Catperson Bbgg evet insanlar da kokuyor 🫢 okulda çalışıyordum bir de tuvaletler kokuyordu, çöpler kokuyordu, çocuklar, kendi çocığum bile bi ara rahatsız etti beni 🫠
bluemom24 Bbgg ben de avokado çok severdim ama bi düşük yaşadım onun gebeliğinden beri yiyemiyorum şu an 19 haftalığız ama hala yok yani yiyemiyorum tüm instamom tabaklarında var 🥑 ama ne yapalım başka şeyler yeriz olmuyorsa zorlama tiksinirsin