Kızlar merhaba, henüz hamileliğimin başındayım ama yeni yıl zamları gelmeden bi hastane ile doğum için anlaşmak istiyorum. Muayenelerin genelini devlete giderim doğum özelde olur diye düşünüyorum. İstanbul avrupa yakasında önerebileceğiniz doktoru iyi ve ücreti çok uçuk olmayan hastaneler var mı acaba