Ofinisss annem de ben de asperox kullanıyoruz ama makine igrenc kokuyor filtreleri her seyi düzenli temizlememize rağmen. Her türlü marka bulaşık mak kokusunu da denedik. Farklı marka makine tableti de denedik ama değişmiyor. Bir türlü anlamadık nedenini 😩