Mrvkoz beni muayine etdi doktor. gidip doktora sordum ki doktor çatı muayenesi ne zaman ?yaptım ya dedi. bu muydu yani dedim. abartılacak hiç bişey yokmuş. bende suanlik normal doğum gözüküyor. ailem ve benim sezeryanla ilgili sorunlarımız var diye çok korkuyordum.