Elifselin Kızlar elenatal 2 ye başladığımdan beri çok fazla gazım olmaya başladı ve kabızım sabah da karın ağrısıyla uyandım bu takviye sindirimimi bozdu gibi geliyor böyle olan var mı
yagmuraybarr Elifselin bende nedense içemiyorum midemi aşırı bulandırıyor kabızlık bir yana dursun bir gün içip bir gün içmiyorum yoksa mahvediyor sanki öyle hissediyorum suan 11 haftalık oldum 12den sonra kullanmayacağım gibi duruyor
lux38 Elifselin bnde de çok gaz var bnde bu takviyeyi kullaniyrm ama kullanmadan 1 hafta öncesinden başlamisti bu gaz olayı yani takviyeden deglde 2.trimesterde genelde olarak bı hazımsızlık kabızlık olayı oluyr gbi çoğu kiside
Seyda-06 Elifselin ben imom kullandım mide yanması yapıyordu elenatal 2 ye geçince daha iyi hissetmeye başladım tersine biraz içerken büyük olduğundan zorlanıyorum sadece imom da midemde kokuyordu biraz
Elifselin yagmuraybarr ilk aylar olduğu için bence ben de çok hassastım şuan 23. Haftadayım 1 hafta falan oldu başlayalı. Sorun yaşamıyorum artık yiyip içtiklerimde