Kızlar gece bir anda kanamam oldu aşırı değil ama akıntı halinde düzenli oluyordu. Önce yakında özel hastane var gittik doğum doktoru yok diye bakmadılar. Sonra devlet buldum gittim. Bebeğin kalbi atıyor dediler ama düşük riskin devam ediyor dedi progestan verdi onu kullandım kanama durdu ama korkuyorum yine. Düşük ola bilir mi gerçekten ne yapmam lazım daha önce yaşayan var mı