Kızlar B12 değerim 158 çıktı bayağı düşük yani. Referans aralığı 197-771 benim bayağı altta kalıyor. 33.haftamdayım bu aralar bütün değerlerim hızla düşmeye başladı ve doktorum dil altı bir ilaç verdi ismi tordal b12. Gidip hemen aldım ilacı araştırmak aldıktan sonra aklıma geldi internetten baktığımda hamileliğin özellikle son 3 ayında kesinlikle kullanılmaması gerektiğini ve ciddi kanamalara yol açabileceği yazıyordu. Kullanan var mı benim doktor beni yine çıkmaza soktu son ayımdayım doktorda değişemiyorum cesaret edemiyorum ama her seferinde problem yaşıyorum güvenemiyorum nedense. İlacı kullanıp sıkıntı yaşayan var mı? Yada ne yapabilirim ilaçsız tedavi?