Merhaba kızlar kanala girdiğini nası anlarız bebek aşağı da mı hissediliyor,hareketleri hep üst de mideye doğru göğüs altında hissediyorum yani kanala inmemiş mi oluyor, bu arada 2 hafta ilerideyim salı günü randevum var doktor bekleyemeyiz salı günü bişeyler yapacağız olmazsa sezaryen dedi, Suni sancidan da korkuyorum kızlar yardım edin lütfen,alt dan da bakmadı kanala girmedi diye düşünüyorum