oylesinebiriiiiii haftadayız tatlı yiyince midem bulanıyor, aynı sekilde peynir yiyorum yine aynı. Ne yesem sanki bogazimda duruyor. Hatta bazen basim donuyor bu neden oluyor acaba? tam da bebegin gelisim donemi ve ben bu yuzden asla beslenemiyorum dogru duzgun, cikariyorum cogu zaman yediklerimi😔 Bebegimin gelisimi geriler mi bu durumda? onun sagligi icin sorun olur mu?😔😔😔