Melisal sizin tercihinize kalmış bişey ben 2 park yatak almıştım ama birini kurdum ve 2 aylık olana kadar yan yana aynı park yatakta yattılar. Odalarına da tek kişilik Montessori yatak yaptırmıştım çekmeceyi çektiğinizde bi yatak daha oluyordu 2 aydan 9 aya kadar tek kişilik yatakta beraber yan yana yattılar sonra tehlikeli olmaya başladı birbirlerinin üstüne falan çıkmaya başladılar ve çekmeceli yatak hiç kullanışlı değildi o yüzden onu söktüm ve 2 park yatağı yan yana koydum ikisi kendi park yatağında yattılar 1 yaşına girince sürekli uyandıklarında veya uyumadan önce birbirlerinin yatağına tırmanmaya başladılar özel bir yatak yaptırdım odaya boydan boya 4 metreye 2 metre olarak ortaya da bir koruma yaptırdım beraber yatmak istemediklerinde o korumayı takıyorum ve ikisinin de özel alanı oluyor 2 metre ye 2 metre bidaha değişmeye gerek kalmayacak beraber yatmak istediklerinde çıkarıyorum korumayı. Bence 2 park yatak alın ve duruma göre bakın belki beraber yatmak istemeyecekler. Park yataklar her türlü lazım oluyor biz evde çok kullanmadık ama tatile gittiğimizde her zaman götürdük sonradan annemlere götürdüm annemlere gidince gündüz uykusunu onda uyuyorlar. Ama kesinlikle oda yapmayın derim ben Montessori yatağıda özel yaptırdım ama garajda duruyor boşuna yaptırdım bize uygun olmadı çünkü