Defnemome Bügün üçüncü gün ama asla yapmıyor ağlıyor yapmamak için sonra yapıyo geliyo diyo ey😂böyle olupta yapan var mı hiç öğrenmicek gibi geliyo
Zeyzeykr Defnemome olmuyosa zorlama daha hazır değil demekki 3 yaşına kadar bekle benim kızımda öyle oldu 2 buçuk yaşında denedim 3,4 gün tuvalete değil gidip balkona altına yapıp geliyodu bıraktım zorlamadım 3 yaşına gelince 3 gün sürdü alıştı hemen..
Seyda-06 Defnemome zorlamanız süreci uzatır lazımlık koyun banyoya arada bi oturmak istermisin diye altını çıkartıp oturtun çişş çişş deyin eğitici videolar izletebilirsiniz tuvalet eğitimi hakkında görsel her zaman daha çok akılda yer eder ama siz yap yap diye diretirseniz bu inada biner ve çocuğunuz yetişkin hayatında anal dönem den kalan psikolojik problemlerin yansımasını yaşayabilir altını ıslatmasından korkmayın ıslanmayı öğrensin tuvaletini neden tuvalete yapması gerektiğini kavramasında daha faydalı olur sizin bu.süreçte sabırlı olmanız lazım
M_erve Defnemome bizde 2 yas 3 aylıgız bugün 4. Gündeyiz sürekli altına kaçırıyor kakasını yapıyor söylüyorum oglum varmı çişin diye yok diyor oturuyoruz çişe yapmadan kalıyor kapıdan çıktığımız an yapıyor hop bastan ve bol ağlamalı günümüz geçiyor bu normalmiş çocuklarda yani çok zor diretmek değil aslında amacım sakin yaklasmak ama bi süre sonra sinir sistemi bozuluyor insanda kırmadan kızmadan bu süreci atlatacagımı düşünüyorum sizede basarılar
Nihan87 Daha çok erken kaslar tam gelişmemiştir ki.. size tavsiyem ne zaman gece kuru kalkarsa o zaman başlamanız, tuvalet eğitimi insan psikolojisinde en önemli adımlardan biri, çocuğa travma yaratmamak lazım
melsaanne Defnemome hazır değil demekki bende oğlumu 32 aylıkken kestim bezden inanın çocuk hazırmış ben değilmişim 🙄 sadece birkaç kere altına yaptı onda da yapmaması gerektiğini biliyordu ağlıyordu birde 3-4 gün kakasını yaparken çok zorlandı kabız oldu sonra oda geçti artık bana söylemeden kendi gidiyor tuvalete vallahi büyük rahatlıkmış🫶🏻
melsaanne Defnemome aslında kuru kalkması büyük bi işaret demekki kaslarını kullanmaya başlamış, siz birkaç gün daha devam edin o zaman baktınız yine olmuyor bi süre ara verin
Masallah_21 Defnemome Benim oğlum iki buçuk yaşında bu yaz öğretim ona tuvaleti alışması uzun zaman aldı ama pes etmemelisin altinada kaciricak yapacak altına ama ne olursa olsun pes etme ilk başta insanla çok inatlasiyo ne olursa olsun kızmayın altına yaptinda ama geride sarmani tavsiye etmem öyle daha zor alışır
Seyda-06 Defnemome yavaş yavaş öğrenir merak etmeyin kışa kadar biter inşallah. Çiş yaptığını kaka yaptığını bezine söylüyor mu peki farkındamı çişinin
Masallah_21 Defnemome Tuvalete yaptigi zaman sevin alkış çal sevincini görsün çocuk ya ben artık tuvalete yaptinda gel su dökelim çise kakaya baybay yapalım diyordum bide ödülendiriyodum aferin diyordum büyüdün bak tuvalete yapiyon artık
Birikii Çocuk hazır olunca çok belli ediyor zaten kendi. İkizlerim 2 yaşındayken tuvalete kendi klozetlerini koydum görsünler diye ben tuvalete gidince onlar da geliyordu oturuyordu bazen bezle bazen bezsiz amaç bilsinler tanısınlar 2 buçuk yaşında bezlerinr kaka veya çiş yaptıklarında hemen değiş diyorlardı aa oldu pis oldu değiş sonra ben evde bezleri çıkartıp sürekli hadi tuvalete diyordum ikizimin biri yapıyordu diğeri istemiyordu oda tuvalete oturuyordu ama çiş yaptım bak diyordu ama yoktu yani evet aferin falan deyip tekrar bezlerini takıyordum ama gün içinde tuvalete götürüyordum sonra kaka yapınca saklanmaya başladılar kaka yapıcam deyip başka odaya gidiyorlardı sonra birden kendileri çişim var deyip tuvalete gitmek istediler çişlerini yaptılar kakalarını yaptılar onlara süprizler aldım tebrik etmek için ama bi kaç gün takip ettim bezleri takılı ama çiş gelince hemen tuvalete gittik baktım ben sormadan da kendileri söylüyorlar bezi tamamen çıkardım kukulinin şarkısını açtık son ses tuvalete hay hay bize bay bay bezlerimizi attık o günden beri maşallah bidaha kullanmadık ve sadece 1 kere kaçırdı hiç zorlanmadım alt yapıyı yaptım ve bekledim hazır olmalarını öyle olunca kolay oldu çok şükür 2 aydır beze veda ettik 1 ay sonra 3 yaş olacaklar. İlk kızım 2 yaşında bıraktı bezi oda birden ve kendi isteğiyle oldu ona da sürekli ben giderken tuvaletine oturmasını sağladım sadece otursun diye birgün tatildeyken tuvalete gitmek istiyorum dedi gerçekten ilk defa tuvalete çişini yaptı bitince de bezi takma dedi birdaha bez takmadık
Defnemome Seyda-06 gidiyo altına yapıyor sonra geliyo anne ey oldu burunu kapatıp üstü mü deyiş diyor