benlayda ilkinde kullaniyodum birakamadim bebegim saglikli dogdu sukur ama buyuk vijdan azabi cektim ki bi zarar gelmedigi gelmiycegi anlamina da gelmiyor Allah korusun ikinciye de hamile kalmadan once zaten birakmaya karar vermistim ve biraktim ustune de sonraki ay hamile kalmistim tesaduf kaldi ki sigara zaten haram ve sagliksiz bunu birakmak mantik olarak bebege zarar vermez