ogretmenannecik Merhaba kızlar ikili tarama testini yaptıran ya da yaptıracak olan var mı ? İlk çocuğumda test sonucunda down sendromlu demişti çocuğuma hamileliğimin geri kalanı zehir olmuştu bu sefer yaptırıp yaptırmamak konusunda kararsızım
vanilya_kokusu_ ogretmenannecik dün dokrora gittim bana yapacakmısin dedi istemedim ilktede yapmadım çünkü strese girmek istemiyorum doğuma kadar
ogretmenannecik merve__12 Aslında önemli olan detaylı ultrason diye duymuştum orda eline ayağına parmaklarına bakıyorlar iyice bilemiyorum bu tarama testlerinin yanlış çıkma olasılığı da çok yüksekmiş bi akrabamızın tertemiz çıkmıştı ikili ve üçlü testleri ama down sendromlu doğdu çocuğu
merve__12 ogretmenannecik işte bilemiyor insan rabbim sağlıklı evlat nasip etsin sağlıkla kucağımıza alalım inşallah Büyük ihtimalle yaptıracağım
ogretmenannecik vanilya_kokusu_ ben de sırf o yüzden yaptırmak istemiyorum ilk bebeğimde zehir olmuştu günlerim aynı şeyi yaşamak istemiyorum tekrardan zaten aldırmayacaksan bebeği sadece öğrendiğinle kalıyorsun
Fuunndaaa ogretmenannecik bende yaptırmadım tedirgin oldum sonra perinatoloji doktoruna gittim oda kızdı neden yaptırmadın dedi ense kalınlığını ölçtü sınırda deyince yine bir tedirginlik hali sardı
vanilya_kokusu_ ogretmenannecik ilk gebelikte benimde zehir gibi geçti doğuma girene kadar ağladım ama bebeğim çok şükür sağlıklı doğdu onun için tekrar bu duruma giremem asla 🤦🏻 detaylı ultrason a tek girecem