Ayseguls_baby benlayda 26 haftalık oldum benim psikolojim iyi oldu. Gebelikten önce kötüydüm gebelik için çok uğraşmıştık psikolojik çöküntülerim oluyordu ağlama krizleri, eşime sarmalar, tartışmalar. Şimdi iyiyim hatta eşim daha 2 gün önce dedi ruh halin düzeldi mutlusun artık farkında mısın dedi. Sanırım kızım bana ilaç gibi geldi ❤️
betulmommy benlayda 13. Haftadayım hiç Hamile gibi hissetmiyorum🤣🤣 psikolojimde iyi , sürekli bebişe usgde bakıp iyimi diye merak ediyorum sadece
melsaanne benlayda 36+3 haftalık hamileyim, ikinci gebeliğim bu sefer çok zorlandım iyiyim diyemiyorum o yüzden. Hem bedenim çok ağırlaştı, ağrılarım fazla, bulantım hala geçmedi, 2.5 yaşında oğlum var onun peşinde zaten perişan oluyorum
Denizaydin06 Benim çok kötü sürekli bir şey olcak mı paniği her şeye alınıyorum büyük tepkiler beriyorum Normal hayatımda da panik biriydim ama bu farklı oldu 23 haftalık olduk umarım son zamanlarımı güxel geçirirsin kızımı etkiliyor diye sonradan vicdan azabı çekiyorum ama elimde değil
benlayda umarım en kısa zamanda geçer . bir kadın doğum uzmanı söylemişti ekstra panik biri olursun diye. ben bile kızımı sürekli nefes alıyor mu diye kontrol etmiştim demişti. ben de panik ve takıntılı biriyim umarım daha kötüye gitmez
Simsimsem benlayda bebeğin hareketlerini hissetmeye başlayınca sakinleşiyoruz bence, yoksa sürekli bir endişe var maalesef. 🤭🤭