İlk oğlumda tombiş doğmuştu 3756 38+3 de gelmişti. Şimdi ikinci gebeliğim kızımda 34+4 kilosu 2975 dedi 37+5 le uyumluymuş dikkat etmezsem 4 üde geçer dedi vajinal doğum yapmak istiyorum meyveyi tamamen kestim bebeği şişiriyormuş daha fazla kilo almaması için ne yapabilirim