Lavin_1 geçmiş olsun görünce yazmak istedim ben Elazığ’da yaşamıyorum ancak ilk bebeğimde kalbinde parlaklık böbrekte genişleme ve bağırsağında parlaklık vardı kalbi için üni hastanesine prof a gittim hiç bir sıkıntı yoktu böbrek genişlemsine de kendi doktorum (doç) bebek büyüdükçe geçecek birşey olduğunu söyledi çok şükür sağlıklı bir şekilde aldım kucağıma hiç bi sıkıntısı olmadan içinizi ferah tutun inşallah sizde de sıkıntı olmaz