ozlmmmmmm Kızlar cinsiyete bakar mısınız rica etsem☺️. ![((https://mutluresim.com/images/2025/09/20/XoUCag.jpeg)) https://mutluresim.com/images/2025/09/20/XoOtl2.jpeg]
denniz123 ozlmmmmmm benimde öyle 6. Haftamda yusyuvarlaktı. 7.haftada böyle fasülye gibi şekilli oldu 🫣
seher_3590 Tugceaker evet hep öyle Diyolar canım bakalım hayırlısı olsun ikili testte belli olur mu cinsiyet
Tugceaker seher_3590 ikili testte belli olmuyor canm nipt testinde fetal dna testinde belli oluyor oda 14 15 bin falanmış
Tugceaker denniz123 saten kız bebeklerinde kese çok şekillenmez erkek bebeklerde hep böyle uzun yada yarım kavisli yuvarlak oluyor genel olarak
Tugceaker denniz123 teorilere göre öyle bildiğimden değil kuzu🥰 ama 2 oğlum 1 kızım var benm ultrasonlar kızım hariç diğerlerinin her ultrasını şekilli şukullu 😂😂