Busradoga Arkadaşlar selamlar internet üzerinden bebek çikolatası yaptıran var mı aranızda fiyatlar çok pahalı biraz daha uygun olup memnun kaldığınız bir yer varsa lütfen paylaşır mısınız 🙏🏻
Selenavci63 Busradoga daha yaptırmadım bu hafta sipariş vereceğim bende Instagram bi dolu etiket sayfası bakabilirsiniz
esmaa535353 Busradoga ben trendyoldan sipariş verdim henüz elime ulaşmadı ama yorumları çok güzeldi metal kutu içinde 100 adet var üstünde isimde yazıyor altta atlı karınca şekilli olanı seçtim ben fiyat olarakta 583 TL idi satıcısı KAKAO AĞACI ilk sipariş verdim pazartesi elime ulasicakmis
AybarsUmay_ Busradoga ben baskıcı amcadan yaptırdım chat CPT ye tasarım yaptırdım istediğim gibi onlar da aynısını yaptılar
Selenavci63 Busradoga modelleri çok güzel gerçekten bende çok beğendim çikolata lavanta kesesi yaptıracağım 5 bin tl gibi bir tutar olacak. Başka yer bulursanız paylaşın lütfen 🌸💖
Busradoga Selenavci63 tabiki araştıracağım herkesin bütçesi farklı ama nedense bana bi çikolata için o kadar para fazla geldi para algım kayboldu tr şartlarında malesef😂 mesela kapı süsü baktım 1200 lira normal geliyor ama bi çikoya 1800 çok geliyor :)
esmaa535353 esmaa535353 resim ekliyemedim şöyle link paylaştım bakabilirsiniz inşallah cikolatasida guzeldir