gzeminn Kizlar 36+2 ym adet oncesi agri gibi agrilarim oluyor sizinde oluyor mu ? Nst de zaten sancilarim var ilac kullaniyorumda buna ragmen oluyor sizn de olan var mi ?
beyzaakartal gzeminn benimde öyle belim kasığım adet ağrısı gibi çekiyorum resmen doktorum artık normal olduğunu söyledi doğuma kadar böyle geçecek galiba
Slngrms Bende 35+6yım bendede ara ara olmaya başladı ama çok uzun sürmüyor, ara arada kasılmalarım oluyor
ekimkizcesi Şu an 37+2yim bende de oluyor bacaklarımda kasıklarımda adet ağrısı gibi ağrı. Sanırım bebek büyüdüğü için oluyormuş. Bazen sancım da oluyor düzenli kasılmalar olmadığı sürece sorun olmaz dedi doktorum.
Annekuzusu123 ekimkizcesi günümüz aynı benimde öyle durup durup ara ara belimden kasıklarıma bi ağrı kitleniyor geri geçiyor
ekimkizcesi gzeminn 36.haftada 60-70 seyrinde ilerledi 100e bile çıktı ama düzensizdi 37.haftada 20-30lardaydı