36+3 haftalık hamileyim Son zamanlarda aşırı gerginim sinirliyim herkese her şeye karşı insanların belki kalbini kırıyor olabilirim başta annem eşim olmak üzere farkındayım ama hiçbir şey yapamıyorum evdeki kedime bile tahammülüm yok Küçük bir kızım var tüm gün onunla ilgileniyorum Ev
Temizlik yemek derken çok yoruluyorum belki yorgunluğun vermiş olduğu bir durum ama bunu nasıl yaşarım normal ne bu kadar sinirli olmam hem herkese çok ihtiyacım var hem de kimseyi görmek istemiyorum😢