aynrkrbs33 ben de bu on gün içinde doğum yapacağım. İlk doğumum da eylül ayında olmuştu, birinci dönemi kapatmıştım. İkinci dönem de öğleye kadar çalıştım, öğle arasından sonra tekrar okula gelme demişti idarem. Süt iznini o şekilde kullandım.
Branş öğretmenlerinde de tercihlerine göre ders programı hazırlıyorlar, sabahtan geliyor çoğu öğleden sonrasını boşaltıyor ya da haftada 2,5 güne kadar boşaltabilenler var.