Handrella
hacerhacer
Handrella iyiki bu isimde tanıdığın biri yok canım !
Senin adına çok üzüldüm isimle dalga geçerdim demene mertle Berk’le dalga geçmiyorlar mı ? Ki hiç isme bile gerek kalmadan KÖTÜ DÜŞÜNCELİ VİCDANSIZ insanlar her türlü kendine alay konusu bulabilir inşallahhhhh çocuğunda yaşamazsın ne diyelim herkes niyetini görürmüş önünde !!!!
Hacer canım çok anlamlı bi isim bende Batın adını çok istiyordum babada dalga konusu olur dediler gerçi ama pek kulak asmadım Rabbim benim baktığım gibi niyetim gibi bakar çocuğuma dedm ama maalesef bizde kayınbaba kaynana adı olacak kayınbabamın adı da Mustafa onuda büyük bi Sevinç’le koyacam yani çocuğunun adı her ne olursa unutma ki adıyla yaşayacak 😊