tonymontana Yesimbb77 bizim hastanenin dogumhane katinda her odada vardi mesela benim surkeli dogumumu durduruyordu doktorum defalarca yattim benim kapida ve odada da susler vardi
Arzudefneeee S-nur1 ay vardı olmaz olur mu sancı geldikçe kıvranıp tekrar ayağa kalkıyordum geçince😂😂 planlı olmasaydı zor olurdu ama tabi balon şişirmek vesaire çok uzun
06Pembemavi80 Yesimbb77 güzel duaların icin teşekkür ederim. Sende sağlıkla kucağına al bebeğini . Postuna boyle yorum yapmak istemezdim ama çift yönlü bakabildigim için belirtmek istedim.🌼sağlıkla kal