Nsakbra Ayyy bunu yazabileceğim hiç aklıma gelmemişti zaman geçmiyordu sanki 🙈 sezeryan olacağı için muhtemelen daha bile az kaldı ama çift haneye düştük neyse ki sağlıkla kavuşalım 🥲🥹
Asena6532 Nsakbra ayyyyy tam ben yazacaktım adettendir son 99 diye siz yazmışsınız..Sağlıkla alalım kucağımıza miniklerimizi ❤️
Cakalllsebahat-0 Hazır ol 99 dan sonrası jet hızıyla geçiyor çok güzel zamanlar benim de son 30 falan ama bitiyor diye üzülüyorum keyfını cıkar saglıkla al kucagına 🥰🌸
Asena6532 Nsakbra ben de aynı cinsiyetiniz nedir?İki haftadır şiddetli bel ağrısı yaşıyorum sizde de var mı
Nsakbra Asena6532 kız bebiş 🌸 evet benim de bel ağrım çoğaldı sanırım karnımız da büyüdüğü için. Sizin cinsiyetiniz nedir? 🥹
Nsakbra Asena6532 evet geçen hafta yaptırmıştım beni içerken zorladı şekerinden dolayı ama sonrasında söylenenler gibi mide bulantısı baş dönmesi vb durumlar yaşamadım hiç 🥲