Tubada Hiç bir belirti olmadan sabah tuvalete gittim suyum geldi . Şuan hastanedeyim 1cm açılmam var yatışım yapıldı bekliyorum umarım süreç kısa sürer. Korku heyecan hepsi karışık şuan
ZhraFatih Tubada suyunun geldgini nasl anldnn 21 gunum kaldii heran bisi olckms gbi hissediyorum 😑 lavobodykn tuvaletimi yaparken gelirse ya die korkmuyo degilm ackcasi 😁
Ozlemsvr Tubada Geçmiş olsun. Benim geçen kontorle 1cm acilmam vardı. Bugün de nisan geldi.. Ama sancim çok yok. O yüzden evde bekliyorum sancılarımı.. 37+3 benimde..
Mayasey Tubada hadi inşallah kolay bir doğum olur. Yüzmüş Yüzmüş kuyruğuna gelmişsin. Hadi bi gayret.. Bebiş geliyorrr 🤗
Tubada ZhraFatih yani normal tuvalet ihtiyacım var diye kalktım ama bitmeyen bir idrar gibiydi. Nasıl anlarım diye çok endişe ediyordum ama gerçekten fark edilmeyecek gibi değil. Durduramıyorsun 😁 tutamıyorsun bildiğin su akıyor.
Tubada Ozlemsvr teşekkür ederim bende evde beklemeyi çok istedim ama enfeksiyon riski olabiliyor çünkü baya baya suyum geldi. Sana da hayırlı doğumlar nişan geldiyse seninde yakındır. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Tubada Rabia06 ben daha var sanıyordum hafta sonu plan bile yapmıştım çünkü hiç bir belirtilerim yoktu ama bekleyemedi bebiş 🙂
Sila1245 Tubada ayyy heyecan yaptim 😇😂 37 + 1 rim kizima kavuşmak istiyorummm hiç doguramicak gibi hissediyorum 🙄😁
Tubada Sila1245 benimde kız, kız erken geliyor demişlerdi belki de doğrudur. Ben hiç bu hafta olur diye beklemiyordum . Hayırlısı bakalım bekliyoruz hala
Rabia06 Tubada üzülme canm ya bende dogsn istiyorm artk keşke bnmde suyum nişanım gelsede dogrsam dünden beri sag kaburgam cok agriyo sorf o agrı yüzünden dogsun istiyorm oturamiyorm uzanamiyorm delircem rabbim bi avazda kurtarsın inş seni ❤️