hanega
hanega doktor çok kibar çok tatlı bi insandı. Ultrasonda bile bakarken beni o kadar sakinleştirdi ki sezaryenden hiç korkmadım. Çok güzel bi sezaryen doğumum oldu. Bi gece hastanede kaldım. Yani kesi yerim illaki ağrı yaptı ama zaten ağrım var deyince ağrı kesici yaptılar. Gayet temizdi hastane odamız. Biz 45 bin ödedik. Bazı kartlarada taksit yapılıyo diye biliyorum. Ziraat karta 8 taksit yapıyo galiba. Biz 3 taksitte ödedik iş bankasıydı galiba. Onu tam bilmiyorum. Ama zamlanmış olabilir ocak ayı geliyo ya. Sağ salim sağlıcakla kavuşun bebeğinize😌