Esosiko kesildi karnım büyüdkçe aslında ama doktor bana gebelik boyunca normal genişliyor demişti. Ama hiç olmamasını bilemiyorm gittiğinde sorarsın belki kasların gergin değildir zorlamıyordur ağrın olmıyodur 😂 bebek sağlklıysa boşver daha iyi ağrısız sızısız olmak 😂