Arkadaşlar ben aile hekimin de 640 ile öğrendim 2 gün sonra kadın doğuma gittim çocuğum 6 haftalık ama göstermedi kendisini tekrar kan alıp değere baktılar 930 civarı çıktı doktor çok düşük olduğunu normal civarin 1400 olması gerektiğini söyledi ne yapmam lazım nasıl yükselir bilgisi olan var mı