Mor-kelebek Hayalperest1 canım varsa çikolata yiyip vişne suyu hiç sola dogru uzan. Ne zamandır hakaret etmiyor Allah korusun haftan ileri uzun zamansa çok bekleme bir doktora git istersen
aselinannesi38_ Hayalperest1 benimde 37+3 Haftamda hiç herekt yoktu hastaneye gittim kalbi yavaşlamıştı bir gün takip edildi hala aynı taburcu ettiler bende özele gittim hemen doğuma aldılar canım istersen sende durma bı acile git panik yapma bebeğin dah da etkilenmesin mutlaka Dr gitmelisin bence
Baahaar Korkutmak asla istemem Herşeyi yaptıysan hala hareket yoksa hemen hastaneye git. Ben 34 haftalıkken kalp durması sonucu kızımı kaybettim 😢 inşaAllah sorun yoktur hareket etti mi ?
Hayalperest1 Baahaar evet haraket etti su filan içtim bol bol biraz okşadım dokundum haraket ediyor şuan sorun yok çok şükür 🥹