dmlyksl1 Merhabalar arkadaşlar gop duygu hastanesinde doğum yapan ve gonca hanım takipli olan var mı aramızda memnun musunuz hastaneden ve normal doğumu destekliyolar mı bianda duygu hastanesine geçiş yaptım doğum yapan varsa yorum yaparsa çok sevinirim 🫠😊