31 haftalık gebeyim sabah yatakta uzanırken 5 sanşyelşk bi sancım oldu agrı degil ani sancı sonra yavaslayıp gecti saat 1 den beri 4-5 defa sancı geldi gitti aynı bölgede hızlı siddeti artıp yavas azalıyor geciyor. Sancı süresi biraz daha uzadı tamamen gecip gitmesi 35 saniye falan sürüyo sizce normal mi?