Merhaba arkadaşlar ikiz gebeyim normalde gittiğim doktor artık Kocaeli şehir hastanesi ne gitmemi söyledi çünkü gittiğim hastanede yenidoğan yoğun bakım yokmuş oyuzden erken doğum riski var şehir hastanesini önerdi ama hiç bir doktor hakkında bilgim yok gidenler varsa hangi doktordan memnunsunuz yardımcı olur musunuz?