birerkekanesi 6+3 gebeyim uykularım çok düzensizleşti uyuyamıyorum gece sürekli uyanıyorum rahat uyku uyuyamıyorum sadece bende mi oluyor.
isimsiz19 birerkekanesi geceleri maalesef bende öyleyim 10+5 olduk rahat uykularım kaçtı maalesef ya birlerin ağrır uyanırım ya da psikopat gibi gözüm her saat açılır 😀
ipekmom_ birerkekanesi 2.trimester de biraz rahatlıyoruz ama 3te yine başlıyor maalesef . 32.haftadayım saat 5e geliyor hâlâ gram uyumadım uyuyamıyorum 🥹
elrahe08 birerkekanesi ben de 4+3 üm bir kaç gündür asla uyuyamıyorum heyecandan falan dedim herhalde 😂
mandyy_1 bende aynı durumdayım:( normalde bu haftalarda uykudan kafasını kaldıramaz hamileler ama bende tamtersii diyorum acaba ters giden bişeyler mi var 🤦🏻♀️ ama görünce hemen yazmak istedimm yalnız değiliz 😅🙏🏼
Sevgiiss birerkekanesi bende 7 bitiyor hiç uyuyamıyorum gece 50 kez uyanıyorum sebebini bilmiyorum hiç anlamadım