cnmoglum_22 tahamommy ben daha gelemedim o zaman yaa meyve suyuyla bile içesim gelmiyor ama yarın sabah içicem söz verdim kendime 😅
tahamommy cnmoglum_22 kız o kadar da kötü değil ya meyvesuyuyla iyi gider 😅 senin doktorun kim peki her doktor önermiyor bunu normalde
sevincilaydaa16 tahamommy evet hurma yiyorum her gün ve en azından haftaya başlim diyorum Hint yağına bakalım 37 olcak sonuçta haftaya doğum için normal bir zaman korkum olmaz
RNurr123 Hint yağını ilk defa duydum doktorum söylemedi 38. Haftadayım bende içsemmi diye bi düşünmüyor değilim🫣
sevincilaydaa16 RNurr123 doktorun söylemediyse bence hiç bulaşma ama doğum başlasın istiyosan doktoruna mutlaka danışmalısın
cnmoglum_22 tahamommy benim midem almadı ya markadan markaya mı değişiyor acaba. Doktorum Bursada normal doğumu destekleyen biri. Zaten bu kafada olmayan doktor kalkıpta hint yağı iç demez 😅 çoğu kişi hiç bilmiyor bile
Bumah tahamommy merhaba hint yağını kullandımız danışcaktınız doktorunuza haftanız kaç kullanıyomusunuz hala
tahamommy Bumah aşkım benim belli bi doktorum yok, iki kere içtim beni sadece wc çıkardı 😅 sancım bile olmadı doğru düzgün, şuan bebek iri diye zeynep kamilde doğum yapıyırum yapıcam daha doğrusu 🥲
Bumah tahamommy aaa bende zeynep kamile gidiyorum ve inanırmısın benimde doktorum yok😀 hep farklı gidiyorum