Benim de çok şükür geçti 13+5 şuan.Fırsat buldukça uyudum dinlendim çok önemli olmayan ev işlerimi erteledim.Yapmam gereken önemli işlerimi de günlere böldüm zaten bir anda pilim bitiyordu.Hiç kendinize yüklenmeyin geçici bir durum sürekli kendinize hatırlatın.