merhaba benim adet günlerim sürekli değişir temmuz ayında 11.inde regli oldum Ağustos ayında ise dişim çok ağrıyor diye sürekli antibiyotik ağrı kesici falan kullandım ve ağustosta 17.sinde regli oldum bu ay ise ne 11.inde oldum ne 17.sinde oldum gecikmedeyim adet olcakmism gibi sancılarım oluyor ama olmuyorum beyaz akıntım var test yaptım negatif çıktı bu şekilde olup hamile olduğunu öğrenen varmı