Busraynr bende yeni 6 buçuk haftalığım perşembe günü gitçem ilk muane mi yapçam acele etme Bi iki hafta geçsin kalp atışını da duyarsın ama özele gidip bu kadar para vermene gerek yok eşrefpaşa devlet hastanesi var hilal elbi kadın doğum doktoru muhteşem Bi doktor özelden farkı yok ilgi alaka orayı tavsiye ederim ben oraya gidiyorum sadece eşrefpaşa da doğum olmuyo ilk doğumum ege de oldu ordan da çok memnun kaldım